Fara folos

Şi ce ar folosi unui om să cîştige toată lumea, dacă şi-ar pierde sufletul? Sau, ce ar da un om în schimb pentru sufletul său? Matei16:26 Ce poti sa dai in schimbul sufletului tau, cu ce poti sa platesti, observ ca in ziua de azi sunt foarte multi oameni care nu cred in Dumnezeu, ce o sa te faci daca exista Dumnezeu , ce o sa faci cand ai trait toata viata ca si cum nu s-ar intampla nimic dupa moarte si o sa se intample, ce faci cand o sa dai ochii cu creatorul tau, cu cel a creat totul, din pacate o sa fie prea tarziu, cauta-l azi cand inca il poti gasi, nu lasa nici o secunda pentru ca nu esti tu stapan pe viata ta, nu stii cand iti vine sfarsitul, poate chiar azi...Dumnezeu te iubeste si l-a dat pe singurul Sau fiu ca tu sa fi salvat dar sa stii ca El o sa fie si drept in ziua judecatii, fa astazi o alegere inteleapta, nu mai alerga dupa lucruri care azi sunt si maine dispar ca in ceata, nimic nu e mai sigur ca Dumnezeu pe pamantul asta.

google

Marea

Marea


duminică, 19 septembrie 2010

Viata asa cum e ea

Te trezesti dimineata...cateodata mai fericit , alteori mai trist;mergi la scoala sau servici, dupa iesi la un suc sau cu gasca si revi acasa sau in alte cazuri ramai la vreun prieten(a) si asa trec zilele, daca stai sa privesti inapoi ai amintiri placute dar in acelasi timp vezi ca nimic nu ramane in urma, totul e placut pentru moment si apoi dispare ca un abur....daca as putea sa mentin acea stare din discoteca , din weekendul cu prietenii , din intalnirea cu iubita ...dar se pare ca nu poti si revi la acelasi mecanism de moment in care te trezesti mergi undeva si revi acasa...cam asta e viata as putea spune. Daca nu era acea inatlnire intradevar cam asta era tot, dar totusi sa intamplat si nu pot sa neg sau sa uit sa macar sa ascund, era o zi de vara intr-un cartier brasovean la varsta de 14 ani aproape de un stadion era mare galagie dar nu parea a fi un meci de fotbal, nu tipa lumea goooollll, deci nu era meci,m-am dus cu cativa prieteni curios sa vad ce se petrece, cativa oameni cantau niste cantece mai deosebite,m-a atras seninatatea si linistea dar asta nu era tot, la un moment dat s-au oprit din cantat si cineva a inceput sa vorbeasca....vorbea despre un anume om pe nume Isus, nu auzisem prea multe despre acest Isus, am fost uimit ..."El a murit pentru pacatele tale"..stiam ca sunt un pacatos , stiam ca am pacat si aud ca acest Isus pe care eu nu l-am cunoscut vreodata a murit pentru mine , De Ce? ce motiv a avut, de ce ar muri pentru pacatele mele, eu nu l-am ajutat cu nimic, nici nu stiam de existenta Lui, cineva ma iubea fara sa aiba vreun motiv ascuns, fara sa imi ceara nimic , pur si simplu neconditionat, am zis in sinea mea : daca acest Isus de care nu am auzit vreodata a murit pentru mine ca eu sa fiu iertat nu pot decat ca si eu sa traiesc pentru EL, si am decis sa merg cu EL mai departe, nu am devenit un inger a doua zi, nu am devenit alt om, dar ceva sa schimbat si acea dragoste care am simtit-o nu ti-o pot descrie , tot ce pot sa spun este ca acel gol din inima mea care nu a putut fi umplut cu nimic altceva a fost umplut acum cu cel care m-a creat, cel care a suflat viata in mine...ce pot sa spun pentru tine cel care citesti acest blog, exista ceva mai mult decat vezi si cat te-ai obisnuit sa traiesti, exista dragoste adevarata, exista un D-zeu viu si real, totul este sa il cauti si sa stii unde...El a lasat cuvantul Lui(Biblia) ca sa il putem gasi, doar cauta-l........daca crezi ca exista mai mult decat ai vazut deja scrie un comentariu la blogul asta, mersi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu