Fara folos

Şi ce ar folosi unui om să cîştige toată lumea, dacă şi-ar pierde sufletul? Sau, ce ar da un om în schimb pentru sufletul său? Matei16:26 Ce poti sa dai in schimbul sufletului tau, cu ce poti sa platesti, observ ca in ziua de azi sunt foarte multi oameni care nu cred in Dumnezeu, ce o sa te faci daca exista Dumnezeu , ce o sa faci cand ai trait toata viata ca si cum nu s-ar intampla nimic dupa moarte si o sa se intample, ce faci cand o sa dai ochii cu creatorul tau, cu cel a creat totul, din pacate o sa fie prea tarziu, cauta-l azi cand inca il poti gasi, nu lasa nici o secunda pentru ca nu esti tu stapan pe viata ta, nu stii cand iti vine sfarsitul, poate chiar azi...Dumnezeu te iubeste si l-a dat pe singurul Sau fiu ca tu sa fi salvat dar sa stii ca El o sa fie si drept in ziua judecatii, fa astazi o alegere inteleapta, nu mai alerga dupa lucruri care azi sunt si maine dispar ca in ceata, nimic nu e mai sigur ca Dumnezeu pe pamantul asta.

google

Marea

Marea


duminică, 12 decembrie 2010

Vremurile din urma

Nu am mai scris de ceva vreme si un prieten mi-a spus astazi ca nu a mai vazut nimic nou pe aici, asa ca m-am hotarat sa mai scriu cate ceva.
Dupa cum vedeti am pus un titlu atractiv pentru ca este o tema foarte discutata in zilele noastre , nu atat de crestini ( cred ca ar trebui discutata de ei mai mult) cat de necrestini,asa ca am spus ca as dori sa imi spun si eu parerea .Nu ca un mare cunoscator dar ca un crestin care traieste pentru Cristos si care si-a pus jos viata la picioarele Lui.
In viata asta poti sa faci multe lucruri si ai multe posibilitati, totul depinde de ce vrei sa ramana in urma ta, unii lasa mesaje care raman in mintea oamenilor mai mult timp altii lasa mesaje sterse care nu iti influenteaza viata foarte mult.Tu ce ai vrea sa lasi in urma ta?Cum ai vrea sa te prezinti in fata lui D-zeu daca astazi ai muri? Ar trebui sa te gandesti mult la sfarsitul lumii sau ar trebui sa te gandesti mai mult la viata ta daca este in regula si daca este predata total lui Isus? Cat de dependent era Isus de D-zeu Tatal? Cat facea EL din ce ai spunea si ia spus Tatal? Cat de important era pentru EL ca voia Tatalui sa fie implinita? Care era relatia dintre EL si Tatal si ce fel de relatie era? Si intrebarile pot continua.
As vrea sa raportez intrebarile astea la viata mea in primul rand apoi la viata ta, cat de mult esti conectat la Isus , la Duhul Sfant, cat de mult conteaza parerea lui D-zeu in deciziile tale, cat de mult conteaza ce faci cu viata ta cat traiesti pe acest pamant, cine este stapanul tau si cine hotareste in inima ta, cine are ultimul cuvant( aici imi vine in minte parintele Avram si fiul sau pregatit pentru jerfta).
Nu vreau sa scriu lucruri care sa imi mangaie mie sufletul, imi doresc ca viata mea sa fie o lumina puternica, imi doresc ca viata mea sa influenteze atmosfera din jurul meu, oamenii din jurul meu, orasul in care sunt, tara in care sunt si lumea asta in care traiesc.
Imi doresc cand dau ochii cu Isus sa stiu ca am facut tot ce mi-a stat in putinta ca Numele lui D-zeu sa fie glorificat, ca imparatia lui sa creasca , ca alti oameni sa il cunoasca pe EL, ca D-zeu sa fie glorificat prin lucrari de vindecare.
Pentru mine asta inseamna 2012 , sfarsitul lumii si toate chipurile de pe pamantul asta, pentru mine sfarsitul lumii este in fiecare zi pentru ca sfarsitul meu poate fi in fiecare urmatoarea secunda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu